Taksim Suit Hotel Deneyimi

14 Haz

İş gezileri eskiden kabusa dönüşürdü. Odaların temizliğinin yetersiz olması ve otel yemeklerinin kötülüğü yüzünden iş gezilerinden nefret ederdim. Three Apples Taksim Residence ile bütün bu kabus artık bitti. Taksim Residence merkezi konumuyla beni benden aldı. Öyle keyifli bir tatil geçirdim ki, daha önceki bütün tatil deneyimlerimi sıfırladım. Taksim Residence’ın çalışanlarının güler yüzlü oluşu da beni çok mutlu etti. Keyifli bir tatilin yanında yepyeni insanlarla da tanıştım. Öyle keyifli bir tatildi ki bir an önce bu tatili tekrarlamak istiyorum.

Taksim Suit Hotel

Taksim Suit Hotel

Three Apples Taksim Suit Otel hayran olduğum bir diğer otel. Otelde konaklamak beni eskiden çok yıpratıyordu. Odaların tasarımı öyle güzel ki bu odalarda zaman geçirmek gerçekten çok keyifliydi. Hem iş seyahatleri hem de küçük tatil kaçamakları için Taksim Suit Hotel mükemmel bir seçenek. Taksim’in merkezinde yer alan bu otel sayesinde her yere yürüyerek gidebildim. Araç bulma ve trafik derdi gibi dertleri bertaraf ettiği için çok rahat ettim.

Taksim Residence

Taksim Residence

Babetlerimi giydim ve Ortaköy’e, Nişantaşı’na ve daha pek çok yere yürüyerek gittim. Ortaköy sahilide yürümek bana çok iyi geldi. Kumpir yedim ve kumpirin görüntüsü bile karnımı acıktırdı. Kumpiri yedikten sonra bir de üzerine waffle yedim. Öyle güzel bir waffle’dı ki bitirdikten sonra bir tane daha yemek istedim. Zamanım olur olmaz tekrar tatile çıkacağım.

Yorum bırakın